Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

شنبه, 08 ارديبهشت 1403

گروه مهندسی الکترونیک و مخابرات هواپیمایی | Aviation Electronics,TeleCommunications Eng. Dept

 

سید محمد رشتیان

مدیر گروه

مدرك تحصيلي: دکتری)الکترونیک(

پست سازمانی : عضو هیات علمی

مرتبه : استاد یار

تلفن تماس :      61022886 021
S. Mohammad Rashtian

Head of Department

Qualification: PhD (Electronics)

Position: Faculty Member (Asst. Prof)

Tel : +98 21 6102 2886

Email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 



وظایف و اختیارات :

  1. برنامه ریزی ترم  جهت دروس
  2. نظارت بر عملکرد اساتید جهت پوشاندن سرفصل دروس و انتخاب کتب و منابع مناسب جهت تدریس
  3. نظارت بر طرح سئوالات میان ترم و پایان ترم و برگزاری امتحانات
  4. رسیدگی به درخواستهای دانشجویان جهت تطبیق واحدها گذرانده در مراکز دیگر
  5. شرکت در جلسات دانشکده (شورای آموزشی – جلسه گروه )
  6. بروز نگهداری آزمایشگاه های گروه
  7. سایر موارد درخواستی از سوی معاونت آموزشی و مدیریت آموزش

 معرفی گروه الکترونیک:

بطور کلی هدف گروه آموزشی الکترونیک تربیت نیروهای خلاق و کارآمد در زمینه کنترل و تامین سلامت پروازها، نصب و راه اندازی و نگهداری سیستمهای الکترونیکی و مخابراتی وکمک ناوبری است. آموزش های ارائه شده توسط گروه را می توان به سه دسته کلی تقسیم کرد. آموزشهای آکادمیک که شامل دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته الکترونیک هواپیمایی است. آموزشهای آزاد که عمدتاً مربوط به دوره دوساله اویونیک (B2 ) و دوره فشرده فوق برای فارغ التحصیلان آکادمیک رشته‌های مرتبط است. همچنین آموزشهای حین خدمت برای کارمندان شرکت فرودگاهها و سایر ارگانهای مرتبط با صنعت هواپیمایی که در دوره‌های مختلف بسته به نیاز ارائه می‌شود.

 معرفی گروه مخابرات:
گروه آموزشي مخابرات هواپيمايي يكي از گروه‌هاي آموزشي اصلي دانشكده صنعت هواپيمايي كشوري است كه دوره‌هاي آكادميك و دوره‌هاي تخصصي آزاد مرتبط با مخابرات هواپيمايي تحت نظارت اين گروه آموزشي ارائه مي‌گردد. در حال حاضر، تنها دوره‌ي آكادميك كه توسط گروه مخابرات هواپيمايي ارائه مي‌شود دوره‌ي كارداني مخابرات هواپيمايي است كه از طريق كنكور سراسري دانشجو مي‌پذيرد و تحت مجموعه قوانين وزارت علوم برگزار مي‌شود. دوره‌هاي تخصصي آزاد مرتبط با مخابرات هواپيمايي (نظير دوره‌ي آشنايي با مقررات و دستورالعمل‌هاي مخابرات هواپيمايي كه مورد نياز شركت‌هاي هواپيمايي است) نيز تحت نظارت اين گروه و مطابق مقررات و دستورا‌لعمل‌هاي ايكائو برگزار مي‌شود.


Duties:

  1. Planning the semester courses
  2. Supervising the performance of the lecturers to cover the rubrics of courses and choosing the suitable course books and references to teach
  3. Supervising the development of the midterm and final examination questions and giving exams
  4. Handling the requests of the students to adapt the courses passed in the other centers
  5. Attending the meetings of the college (the Education Council of the College and the department meetings)
  6. Updating the maintenance of the laboratories of the department
  7. Considering other requested issues posed by the education deputy and education manager


Introducing the Electronic Department

Generally, the objective of the electronic department is to train creative and efficient work force in controlling and providing flight safety, installing and maintaining electronic, communication, and navigation aid systems. The training provided by this department can be divided into three main groups. Academic training which include an associate and an undergraduate degree in aviation electronics. Short-term courses are mainly concerned with a two-year avionic course (B2) (and these intensive courses are for the academic alumni of the relevant majors). Furthermore, in-service training, for the employees of the Iranian Airport Holding Company and other organizations relevant to aviation, depending on their needs, is provided with different courses. 


Introducing the Communication Department

Aviationcommunication department is one of the main departments of the college which offer academic and short-term specialized courses, related to aviation communication. Currently, the only academic course offered by this department is the associate course for aviationcommunication. College admissions are done via the national entrance examination and the courses are under a set of rules enacted by Ministry of Higher Education. The short-term specialized courses related to the aviation communication are offered (e.g., an introduction to regulations and guidelines of the aviation communication required by airline companies) and are under the supervision of this department and follow the regulations and guidelines of ICAO.


برنامه ترمی رشته های مختلف گروه:

جهت مشاهده، فایل ضمیمه را دانلود نمایید.

مدیریت امورآموزشی | Educational Manager

ملودی مرادی

مدرك تحصيلي

پست سازمانی

مرتبه :

تلفن تماس :  61022851 021    

Melody Moradi

Qualification:

Position:

Tel : +98 21 61022851

Email:

وظایف و اختیارات :

  1. بررسی مقررات و آیین نامه های آموزشی وزارت فرهنگ و آموزش عالی و اجرای دقیق آن در دانشکده
  2. ارزشیابی واحدهای آموزشی، دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان آموزشی دانشکده
  3. برنامه­ ریزی آموزشی بلند و میان مدت جهت آموزش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز سازمان .
  4. انجام بررسی­ های لازم در زمینه تغییر، توسعه، ادغام و حذف دوره ­ها، رشته ­ها و برنامه­ های درسی و ارائه گزارشات لازم
  5. بررسی و ارائه گزارش­های دوره­ای از نحوه عملکرد و اجرای برنامه­ های درسی، آموزشی وگروههای آموزشی .
  6. همکاری با مراکز آموزشی، استادان، مربیان آموزش داخلی و خارجی بمنظور ارتقاء سطح علمی و فنی دانشجویان با استفاده از بورسیه­ های تحصیلی
  7. اجرای مصوبات شورای آموزشی دانشکده در زمینه آموزش
  8. تهیه و تدوین برنامه کارآموزی علمی و عملی دانشجویان
  9. تهیه و تدوین لیست حق­ التدریس اساتید 
  10. انجام کلیه امور مربوط به برگزاری مسابقات ورودی، ثبت نام، صدور کارت شناسایی و امتحانات داخلی دانشجویان با همکاری واحدها و گروه­های آموزشی
  11. تهیه و تدوین و اجرای ضوابط و مقررات انضباطی دانشجویان
  12. انجام امور مربوط به صدور ریزنمرات، گواهینامه­ های موقت، معرفی­نامه­ های آموزشی مورد نیاز، تأییدیه تحصیلی و دانشنامه­ های فارغ­ التحصیلان .
  13. ثبت و کنترل واحدهای درسی دانشجویان و نگهداری پرونده­ های تحصیلی آن­ها
  14. هدایت و راهنمایی مشاوره­ای دانشجویان در انتخاب سیلابس­ ها و واحدهای درسی با همکاری واحد آموزشی.


Duties:

  1. Examining the educational rules and regulations of Ministry of Higher Education and their careful implementation in the college.
  2. Evaluating the educational units, faculty members and training experts of the college.
  3. Long- and medium-term educational programming to educate and train the required manpower for the organization.
  4. Doing the required studies regarding the changes, development, merger, and elimination of the courses, majors, and curriculum and providing the necessary report.
  5. Examining and providing the periodic reports on the performance and implementation of the curriculum and educational departments.
  6. Cooperating with educational centers, lecturers, and Iranian and foreign instructors to promote the students’ scientific and technical level by scholarships.
  7. Implementing the educational acts of the Educational Council of the College.
  8. Developing the students’ academic and practical training programs.
  9. Developing the list of the lecturers’ tuition.
  10. Performing all the activities related to holding entrance examinations, registrations, issuing identity (ID) and internal examination cards with the cooperation of other units and departments.
  11. Developing and implementing disciplinary rules and regulations for the students.
  12. Performing all the activities related to issuing the list of the students’ marks, provisional licenses, educational letters of introduction, academic approval, and the alumnus’ degree.
  13. Registering and controlling the students’ courses and keeping the their academic records.
  14. Guiding and consulting students in choosing the syllabuses and courses with the cooperation of the department.

معاونت امورآموزشی و دانشجویی | Deputy for Educational Affair

جواد پرستاری

مدرك تحصيلي:دکتری هوافضا

پست سازمانی:عضوهیات علمی

مرتبه : استاد یار

تلفن تماس :  61022851 021     

dr.parastari

Javad Parastari 

Qualification: َAerospace Engineering

Position: Assistant Prof.

Tel: +982161022851

Email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


 وظایف و اختیارات :

-    اداره كليه امور آموزشي و دانشجويي
-    مطالعه و اتخاذ تصميم در مورد مسائل آموزشي و دانشجويي با كمك مسئولان ذيربط
-    نظارت بر اجراي مقررات و آيين نامه هاي آموزشي و دانشجويي
-    نظارت بر تنظيم دستور جلسات شوراي آموزشي
-    نظارت بر برنامه ريزي امور آموزشي با همكاري واحدهاي ذيربط
-    نظارت بر حسن اجراي برنامه ها و فعاليت هاي آموزشي و دانشجويي دانشكده و ارزيابي آن و ارائه گزارش لازم به رئيس
-    نظارت و كنترل ارزيابي عملكرد آموزشي دانشجويان و انعكاس آن به رئيس دانشكده و اعلام نتيجه ارزيابي به اعضاي هيات علمي
-    نظارت بر اجراي دوره هاي كوتاه مدت آموزشي و امور فوق برنامه دانشجويي


Duties:

  1. Managing all the educational affairs.
  2. Examining and making decisions about the educational affairs with the help of the authorities.
  3. Supervising the implementation of the educational regulations and rules.
  4. Supervising the setting of educational agenda.
  5. Supervising the planning of the educational affairs with the cooperation of the relevant units.
  6. Supervising the implementation of the educational plans and activities of the college and evaluating them and presenting the report to the manager.
  7. Supervising and controlling the evaluation of the educational performance and reflecting it to the principal and reporting the results of the evaluation to the faculty members.
  8. Supervising the performance of the short- term courses and extracurricular activities.

 


مديريت امور دانشجويي | Student’s Manager

مهدی جلیل زاده

مدرك تحصيلي: کارشناسی ارشد

پست سازمانی: مدیر امور دانشجویی

تلفن تماس: 66047870 021 

Mahdi Jalilzadeh

 Qualification:   M.E

 Position:  Student’s Manager    

+98 21 6604 7870 :Tel

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید 


  وظایف و اختیارات :

  1. تهیه و اجرای طرح­های ورزشی، بهداشتی، رفاهی و فعالیت­های فوق برناه دانشجویان
  2. تهیه و اجرای برنامه­ های تفریحی علمی و آموزشی دانشجویان
  3. برقراری ارتباط مستمر با شوراها و انجمن­های دانشجویی بمنظور رفع مشکلات و نارسائی­های دانشجویان
  4. هماهنگی با مدیریت امور آموزشی در رابطه با بررسی و اعلام ظرفیت پذیرش دانشجویی دانشکده
  5. تهیه و تنظیم لیست کمک هزینه تحصیلی دانشجویان بورسیه­ های سازمان در دانشکده و دیگر مؤسسات آموزشی
  6. برنامه­ ریزی و نظارت بر سلف سرویس دانشجویان دانشجویان و در صورت لزوم تجدید نظر در قراردادهای مربوط به آن.
  7. انجام امور مربوط به بیمه دانشجویان
  8. انجام امور مربوط به صدور کارت شناسایی دانشجویان پس از ثبت­ نام در آموزش و تهیه معرفی­ نامه ­های مربوط به نیازهای مختلف دانشجویان.
  9. تهیه و تنظیم تعهدنامه­ های دانشجویی با هماهنگی دفترحقوقی سازمان و پیگیری در اجرای دقیق آن­ها
  10. نظارت برحسن اداره امور خوابگاه دانشجویان


Duties

  1. Preparing and implementing athletic, health, and welfare projects and extracurricular activities.
  2. Preparing and implementing recreational-scientific-educational programs for the students.
  3. Continuous communication with student councils and institutes to obviate students’ needs and insufficiencies.
  4. Coordinating with the manager of educational affairs about the study and declaration of student admission capacity of the college.
  5. Developing the list of the student fellowship, the scholarship of the Iranian Civil Aviation Organization and other educational institutes in the college.
  6. Planning and supervising the student buffet and, if needed, reviewing its relevant contracts.
  7. Performing the insurance-related affairs for the students.
  8. Performing the activities related to issuing student ID card after registration in the education department and preparing the letters of introduction relevant to students’ diverse needs.
  9. Developing students’ written agreements with the coordination of the legal affairs office of the organization and following their careful implementation.
  10. Supervising the management of the student dormitory.