Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

سه شنبه, 28 شهریور 1396

مدیریت فناوری اطلاعات | IT Manager

سحر رزاقی

مدرک تحصیلی:کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات 

سمت : مسئول IT

تلفن تماس: 021 61022869  

 Srazaghi

Sahar Razaghi

Qualification: M.E, IT

Position: IT Manager

Tel : +98 21 61022869

Email:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


وظایف و اختیارات:

  1. آماده سازی و ارتقاء بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز مرکز جهت داشتن ارتباط سایبری پرسرعت داخلی(محلی )، کشوری ( اینترانتی ) و جهانی ( اینترنتی).
  2. پشتیبانی وب سایت مرکز از لحاظ شکل و محتوی و بروزرسانی اطلاعات مورد نظر.
  3. پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری از کامپیوترهای مرکز، امور شبکه ، اینترنت و سیستم برید.
  4. مدیریت پهنای باند اینترنت پرسرعت و بکارگیری سیستم اکانت.
  5. تهیه کارشناسی تجهیزات آی تی ( کامپیوتر و لوازم جانبی مورد نیاز ، قطعات و ...) با هماهنگی واحد تدارکات.
  6. بازدید دوره ای از کامپیوترهای مرکز و تهیه و بروزرسانی شناسنامه سیستم ها در طول سال.
  7. ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوترهای سایت های دانشجوئی  و همچنین کامپیوترهای واحدهای مرکز.
  8. اعلام نظر کارشناسی دررابطه با بکارگیری تجهیزات  هوشمند جهت برگزاری کلاس های آموزشی با هماهنگی مدیریت آموزشی .
  9. اعلام نظر کارشناسی درارتباط با تهیه و بکارگیری نرم افزارهای کاربردی مورد نیاز مرکز و تعیین شرکتهای معتبرطرف قرارداد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات  و نظارت بر حسن انجام امور در طول مدت فعالیت آنها.
  10. ارتقاء امنیت شبکه داخلی با بکارگیری سخت افزارها و نرم افزارهای مرتبط ( فایروال ها ، آنتی ویروسها و ... ).
  11. ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری و وسایل جانبی  و مورد نیاز  اتاق سرور طبق دستورالعمل و شرایط اتاق سرور.
  12. ارتقاء سطح دانش همکاران در زمینه IT با قراردادن مطالب مرتبط در بخش فناوری اطلاعات
  13. انجام کلیه امور اجرائی واحد مطابق با دستورالعمل و فرم های استاندارد تهیه شده در چارچوب  ایزو 2008.

معرفی واحد:

 واحد فناوری اطلاعات به طورکلی در سه حوزه ذیل فعالیت می نماید:
1- پشتیبانی از شبکه  و ارائه خدمات اینترنت .
2- پشتیبانی از سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر .
3- پشتیبانی از وب سایت مرکز.

 


Duties:

  1. Preparing and upgrading hardware and software platforms needed by the center for rapid, domestic (local), national (Intranet), and international (Internet) cyber communication
  2. Supporting the website of the center, regarding its form and content and updating the required information
  3. Supporting the hardware and software of the center computers, network, Internet, and system affairs
  4. Managing the ADSL bandwidth and using e-connect system
  5. Providing IT equipment (the required computers and accessories, components, and...) proficiency, coordinated with the procurement unit
  6. Periodic visiting of the computers of the center and providing and updating systems’ ID annually
  7. Upgrading the hardware and software of the computers of the students’ site and the computers of different units of the center
  8. Providing expertise feedback on applying smart equipment to hold classes, coordinated with the educational management
  9. Providing expertise feedback on providing and using practical software required for the center and determining the reliable companies under contract in IT and communications and supervising their performance
  10. Upgrading the internal safety of the network applying relevant hardware and software (firewalls, antiviruses and ...)
  11. Upgrading the hardware, software, accessories, and requirements of the sever room according to the guidelines and conditions of the server room
  12. Promoting the IT knowledge of the staff by offering the relevant subjects in the IT department
  13. Performing all the executive activities of the unit according to the guidelines and standard forms prepared in the framework of ISO 2008


Introducing the IT Unit

The IT unit, generally, is active in the following three areas:

1.     Supporting the network and providing Internet services

2.     Supporting the computer hardware and software

3.     Supporting the center website