Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

جمعه, 07 ارديبهشت 1403

  • سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گرامی باد
    سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گرامی باد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در بیاناتی سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری کردند؛ متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:ادامه مطلب...
  • دانشكده صنعت هواپيمايي كشوري عضو رسمی برنامه جهانی ICAO_TRAINAIR Plus Programme سازمان جهاني هواپيمايي كشوري (ايكائو) با هدف ارتقاء ایمنی و کارآیی صنعت حمل و نقل هوایی از طریق ایجاد و حفظ استانداردهای کیفی آموزش و توانمندی شاغلین ...
    ادامه مطلب...
  • پذیرش دانش پذیر در دوره های تخصصی آموزش های آزاد دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری متقاضيان ثبت نام جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن های 61024271 021 - 61022887 021 - 66044444 021 تماس حاصل نمايند و یا به ادامه مطلب مراجعه شود . ادامه مطلب...
  • دوره هاي بين المللي ارتقاء كيفيت و مهارت آموزش در صنعت Instructor Training Course- Training Developers Course- -Aviation English Rater/Interviewer Course Examination Techniques... ادامه مطلب...
  • لابراتوار زبان- .Language Lab
  • کتابخانه- Library
  • سیمولاتور مراقبت پرواز - ATC Simulation & Workshop
  • کارگاهها - Aircraft Maintenance Workshops
  • زمین فوتبال - Football Ground
  • سالن امتحانات -Exam. Hall
  • آزمایشگاه الکترونیک- Electronics Lab.
ثبت نام شرکت کنندگان در آزمون LPR ادامه مطلب ـــــــــــ پذیرش دانش پذیر در دوره های تخصصی آموزش های آزاد دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری ادامه مطلب ـــــــــــ تلفن واحد خدمات آموزشی دوره های آزاد و کوتاه مدت : 61024271 021 - 61022887 021 - 66044444 021 ـــــــــــ تلفن واحد خدمات آموزشی آکادمیک(پذیرش دوره های از طریق کنکور سراسری) : 61022904 021 - 61022876 021
Language Proficiency Rating - LPR ____ Civil Aviation Technology College-CATC, est. 1950 ____ Approved Higher Education Center by: Ministery of Science, Research & technology(I.R.Iran) ____ Approved Maintenance Training Center (B1 & B2) by: CAO(I.R.Iran)- Ref IR.147.17

پس از 19 سال توليد بي وقفه، ايرباس توليد مدل 340 را متوقف كرد
شركت هواپيماسازي ايرباس اعلام كرد: با تحويل دو فروند ايرباس 340 به يك شركت بريتانيايي، پرونده ساخت و توليد اين مدل ايرباس براي هميشه بسته شد.
به گزارش رويترز، توليد اين مدل دوربرد از همان ابتداي توليد در سال 1993، اقتصادي نبود، چرا كه بوئينگ موفق شد با اعمال تغييراتي در موتور و بدنه مدل 777 خود، آن را به عنوان رقيب قدرتمند و مقرون به صرفه ايرباس 340 به شركت هاي هواپيمايي معرفي كند.
بر اساس اين گزارش، بوئينگ 777 كه صرفا از دو موتور بهره مي گيرد، با هزينه اي كمتر همان تعداد مسافر را در همان مسيرها جابه جا مي كرد و همين امر، ايرباس 340 را در مقابل رقيب به زانو درآورد.
اين در حالي است كه ايرباس نيز با توقف توليد مدل 340، تمركز خود را معطوف به ساخت و طراحي مدل محبوب 330 كرده است.