Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

سهپاد

1

مرکز ساخت و هدایت پروژه های الکترونیک دانشجویان یا اختصارا سهپاد ،پس از یک سال از شکل گیری ایده ی اولیه آن در آغازین روزهای سال 1395 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.بر اساس آیین نامه،مسئول مرکز با پیشنهاد مسئولیت قبلی(و اولین بار با پیشنهاد مؤسسین) و تایید مسئول آزمایشگاه ها،فردی از میان دانشجویان انتخاب میشود که برای مدتی معلوم عهده دار هدایت و سرپرستی آن می باشد.
در این مجموعه با اعتماد به دانشجویان به عنوان افرادی خلاق و موثر تلاش می شود تا میان آنچه دانشجو به صورت تئوری آموخته و آن دسته از مهارت های تجربی که لازمه ی رسیدن به نتیجه مطلوب است، ارتباطی هدفمند و گام به گام ایجاد شود که این یکی از ابعاد تلاش در جهت ارتباط صنعت و دانشگاه می باشد.
 2
در حال حاضر این مرکز پس از برگزاری دو دوره کارگاه آموزشی " عیب یابی و تعمیرات اسیلوسکوپ " و نیز تجهیز یک واحد آزمایشگاه اویونیک در حال جذب کارآموز به منظور توسعه فعالیت های خود به منظور تسهیل در امر تعمیر و نگهداری آزمایشگاه های الکترونیک و مخابرات میباشد.
دیگر زمینه فعالیت این مرکز فراهم آوردن بستر های لازم شامل تجهیزات و قطعات برای استفاده دانشجویان علاقمند که به دنبال فرصتی برای به عینیت رساندن ایده ها و افکار خود هستند می باشد.
و دلیل حضور ما اعتقاد به این شعار همیشگی می باشد:
« سهپاد،فرصتی برای تغییر مرزهای خلاقیت،  برای متفاوت دیدن »
راه های ارتباط با ما:
دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری_ساختمان آزمایشگاه های الکترونیک و مخابرات_مرکز سهپاد
و یا رایانامه : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید