Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

جمعه, 31 فروردين 1403

اطلاعیه در مورد روند آموزش و آزمون دروس نظری و کارگاهی

با توجه به روند ارائه دروس تئوری به صورت مجازی و با عنایت به آخرین صورتجلسه شورای آموزشی مورخ 10/3/99 در خصوص پیش بینی تمهیدات لازم جهت سلامتی دانشجویان و اتمام ترم جاری به شرح ذیل تصمیم گیری گردید:

  1. دروس آزمایشگاهی، کارگاهی، تربیت بدنی و نقشه کشی  دانشجویان آکادمیک ورودی 99-1398 حذف و این دروس در ترم های آتی ارائه خواهد شد.
  2. دروس آزمایشگاهی و کارگاهی دانشجویان آکادمیک ورودی 95 و ماقبل به جهت تسریع در روند فارغ التحصیلی ایشان از شنبه مورخ 21/4/1399 لغایت پنجشنبه 16/5/1399 برگزار خواهد گردید.
  3. دروس آزمایشگاهی و کارگاهی دانش پذیران دوره آزاد از یکشنبه 19/5/1399 برگزار خواهد گردید.
  4.  دانشجویان آکادمیک تا شنبه مورخ 31/3/1399 فرصت دارند جهت حدف ترم بدون احتساب در سنوات آموزشی یا حذف درس، بدون محدودیت تعداد درس اقدام نمایند لازم به ذکر می باشد برای  اخذ مجدد دروس حذف شده در نیمسال دوم سال تحصیلی  99-1398 شهریه در ترم های آینده  دریافت نخواهد شد.
  • برای حذف ترم از سایت دانشکده منوی امور آموزشی- اطلاعیه های آکادمیک فرم شورای آموزشی را دریافت و به ایمیل آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال نمایند.
  • برای حذف درس می توانند از طریق سیستم جامع آموزش ناد  منوی حذف اضطراری دروس مورد نظر را حذف نمایند. 
  1.  اساتید پس از تکمیل سرفصل مربوط به درس نسبت به هماهنگی زمان لازم در خصوص رفع اشکال دانشجویان به صورت مجازی و یا حضوری اقدام می نمایند.
 
  1. امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دروه اکادمیک از شنبه مورخ 7/4/1399 آغاز می گردد.
 
  1. نحوه برگزاری امتحان به صورت حضوری یا غیرحضوری متعاقباٌ اعلام می گردد. در هرصورت دانشجویان می بایست آمادگی کامل برای برگزاری امتحان به هریک از دو صورت مذکور را داشته باشند.
  2. در صورتی که امتحانات به صورت حضوری برگزار شود خوابگاه دانشجویان از پنجشنبه مورخ 5/4/1399 با رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش تعداد نفرات هر اتاق (با استفاده از ظرفیت خالی خوابگاه) باز گشایی خواهد گردید، بسته بهداشتی نیز پس از کنترل های اولیه به دانشجویان تحویل می گردد.
  3. به منظور آمادگی قبلی کلیه دانشجویان می بایست در سامانه خود اظهاری وزارت بهداشت ثبت نام نموده و گواهی سلامت را در صورت برگزاری امتحانات به صورت حضوری ارائه نمایند.
  4. لازم به ذکر است با توجه به بازگشایی دانشکده همراه داشتن ماسک در زمان ورود به دانشکده الزامی می باشد.
  • لازم به ذکر است درصورت ابلاغ دستورالعمل جدید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا متعاقباٌ اطلاع رسانی می گردد.
 

 

 

 

                                                                  اداره خدمات آموزشی

                                                                              18/3/99