Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

چهارشنبه, 30 خرداد 1397

مدیریت امورآموزشی | Educational Manager

عبدا... اسدالهی

مدرك تحصيلي: دکتری )هوافضا(

پست سازمانی:عضوهیات علمی

مرتبه : استادیار

تلفن تماس :  61022851 021    

Abdollah Asadolahi

Qualification: PhD (Aerospace)

Position: Faculty Member(Asst.Prof)

Tel : +98 21 61022851

Email:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


وظایف و اختیارات :

  1. بررسی مقررات و آیین نامه های آموزشی وزارت فرهنگ و آموزش عالی و اجرای دقیق آن در دانشکده
  2. ارزشیابی واحدهای آموزشی، دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان آموزشی دانشکده
  3. برنامه­ ریزی آموزشی بلند و میان مدت جهت آموزش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز سازمان .
  4. انجام بررسی­ های لازم در زمینه تغییر، توسعه، ادغام و حذف دوره ­ها، رشته ­ها و برنامه­ های درسی و ارائه گزارشات لازم
  5. بررسی و ارائه گزارش­های دوره­ای از نحوه عملکرد و اجرای برنامه­ های درسی، آموزشی وگروههای آموزشی .
  6. همکاری با مراکز آموزشی، استادان، مربیان آموزش داخلی و خارجی بمنظور ارتقاء سطح علمی و فنی دانشجویان با استفاده از بورسیه­ های تحصیلی
  7. اجرای مصوبات شورای آموزشی دانشکده در زمینه آموزش
  8. تهیه و تدوین برنامه کارآموزی علمی و عملی دانشجویان
  9. تهیه و تدوین لیست حق­ التدریس اساتید 
  10. انجام کلیه امور مربوط به برگزاری مسابقات ورودی، ثبت نام، صدور کارت شناسایی و امتحانات داخلی دانشجویان با همکاری واحدها و گروه­های آموزشی
  11. تهیه و تدوین و اجرای ضوابط و مقررات انضباطی دانشجویان
  12. انجام امور مربوط به صدور ریزنمرات، گواهینامه­ های موقت، معرفی­نامه­ های آموزشی مورد نیاز، تأییدیه تحصیلی و دانشنامه­ های فارغ­ التحصیلان .
  13. ثبت و کنترل واحدهای درسی دانشجویان و نگهداری پرونده­ های تحصیلی آن­ها
  14. هدایت و راهنمایی مشاوره­ای دانشجویان در انتخاب سیلابس­ ها و واحدهای درسی با همکاری واحد آموزشی.


Duties:

  1. Examining the educational rules and regulations of Ministry of Higher Education and their careful implementation in the college.
  2. Evaluating the educational units, faculty members and training experts of the college.
  3. Long- and medium-term educational programming to educate and train the required manpower for the organization.
  4. Doing the required studies regarding the changes, development, merger, and elimination of the courses, majors, and curriculum and providing the necessary report.
  5. Examining and providing the periodic reports on the performance and implementation of the curriculum and educational departments.
  6. Cooperating with educational centers, lecturers, and Iranian and foreign instructors to promote the students’ scientific and technical level by scholarships.
  7. Implementing the educational acts of the Educational Council of the College.
  8. Developing the students’ academic and practical training programs.
  9. Developing the list of the lecturers’ tuition.
  10. Performing all the activities related to holding entrance examinations, registrations, issuing identity (ID) and internal examination cards with the cooperation of other units and departments.
  11. Developing and implementing disciplinary rules and regulations for the students.
  12. Performing all the activities related to issuing the list of the students’ marks, provisional licenses, educational letters of introduction, academic approval, and the alumnus’ degree.
  13. Registering and controlling the students’ courses and keeping the their academic records.
  14. Guiding and consulting students in choosing the syllabuses and courses with the cooperation of the department.

معاونت امورآموزشی و دانشجویی | Deputy for Educational Affair

جواد پرستاری

مدرك تحصيلي:دکتری)هوافضا(

پست سازمانی:عضوهیات علمی

مرتبه : استاد یار

تلفن تماس :  61022851 021     

 

Javad Parastari

Qualification: PhD (Aerospace)

Position:FacultyMember(Asst.Prof)

Tel : +98 21 61022851

Email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


 وظایف و اختیارات :

-    اداره كليه امور آموزشي و دانشجويي
-    مطالعه و اتخاذ تصميم در مورد مسائل آموزشي و دانشجويي با كمك مسئولان ذيربط
-    نظارت بر اجراي مقررات و آيين نامه هاي آموزشي و دانشجويي
-    نظارت بر تنظيم دستور جلسات شوراي آموزشي
-    نظارت بر برنامه ريزي امور آموزشي با همكاري واحدهاي ذيربط
-    نظارت بر حسن اجراي برنامه ها و فعاليت هاي آموزشي و دانشجويي دانشكده و ارزيابي آن و ارائه گزارش لازم به رئيس
-    نظارت و كنترل ارزيابي عملكرد آموزشي دانشجويان و انعكاس آن به رئيس دانشكده و اعلام نتيجه ارزيابي به اعضاي هيات علمي
-    نظارت بر اجراي دوره هاي كوتاه مدت آموزشي و امور فوق برنامه دانشجويي


Duties:

  1. Managing all the educational affairs.
  2. Examining and making decisions about the educational affairs with the help of the authorities.
  3. Supervising the implementation of the educational regulations and rules.
  4. Supervising the setting of educational agenda.
  5. Supervising the planning of the educational affairs with the cooperation of the relevant units.
  6. Supervising the implementation of the educational plans and activities of the college and evaluating them and presenting the report to the manager.
  7. Supervising and controlling the evaluation of the educational performance and reflecting it to the principal and reporting the results of the evaluation to the faculty members.
  8. Supervising the performance of the short- term courses and extracurricular activities.

 


مديريت امور دانشجويي | Student’s Manager

حسن مقاری 

مدرك تحصيلي: کارشناسی ارشد

پست سازمانی: مدیر امور دانشجویی

تلفن تماس: 66047870 021 

 

Hasan Maghari

 Qualification:   M.E

 Position:  Student’s Manager    

+98 21 6604 7870 :Tel

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  Maghariاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


  وظایف و اختیارات :

  1. تهیه و اجرای طرح­های ورزشی، بهداشتی، رفاهی و فعالیت­های فوق برناه دانشجویان
  2. تهیه و اجرای برنامه­ های تفریحی علمی و آموزشی دانشجویان
  3. برقراری ارتباط مستمر با شوراها و انجمن­های دانشجویی بمنظور رفع مشکلات و نارسائی­های دانشجویان
  4. هماهنگی با مدیریت امور آموزشی در رابطه با بررسی و اعلام ظرفیت پذیرش دانشجویی دانشکده
  5. تهیه و تنظیم لیست کمک هزینه تحصیلی دانشجویان بورسیه­ های سازمان در دانشکده و دیگر مؤسسات آموزشی
  6. برنامه­ ریزی و نظارت بر سلف سرویس دانشجویان دانشجویان و در صورت لزوم تجدید نظر در قراردادهای مربوط به آن.
  7. انجام امور مربوط به بیمه دانشجویان
  8. انجام امور مربوط به صدور کارت شناسایی دانشجویان پس از ثبت­ نام در آموزش و تهیه معرفی­ نامه ­های مربوط به نیازهای مختلف دانشجویان.
  9. تهیه و تنظیم تعهدنامه­ های دانشجویی با هماهنگی دفترحقوقی سازمان و پیگیری در اجرای دقیق آن­ها
  10. نظارت برحسن اداره امور خوابگاه دانشجویان


Duties

  1. Preparing and implementing athletic, health, and welfare projects and extracurricular activities.
  2. Preparing and implementing recreational-scientific-educational programs for the students.
  3. Continuous communication with student councils and institutes to obviate students’ needs and insufficiencies.
  4. Coordinating with the manager of educational affairs about the study and declaration of student admission capacity of the college.
  5. Developing the list of the student fellowship, the scholarship of the Iranian Civil Aviation Organization and other educational institutes in the college.
  6. Planning and supervising the student buffet and, if needed, reviewing its relevant contracts.
  7. Performing the insurance-related affairs for the students.
  8. Performing the activities related to issuing student ID card after registration in the education department and preparing the letters of introduction relevant to students’ diverse needs.
  9. Developing students’ written agreements with the coordination of the legal affairs office of the organization and following their careful implementation.
  10. Supervising the management of the student dormitory.

 

ساختار سازمانی

صفحه4 از4