Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

مدیریت امور اداری و پشتیبانی فنی | Administrative and Support Manager

محمد رضا فتح الهی

سمت: مدیر امور اداری وپشتیبانی فنی

تلفن تماس:61022873 021

Mohammad Reza Fathollahi

Administrative and Support Manager

Tel: +98 21 61022873



وظایف و اختیارات :
  1. انجام کلیه امور پرسنلی و استخدامی استادان، مدرسین و کارشناسان دانشکده از صدور حکم استخدامی تا بازنشستگی براساس قوانین و مقررات مربوطه.
  2. اجرای مقررات انضباطی و حضور و غیاب استادان، مدرسین و کارکنان مركز و رسیدگی به تخلفات آن­ها
  3. پیش­بینی و تدارک و تأمین کلیه نیازهای اداری و آموزشی واحدهای مختلف و نگهداری و طبقه­بندی و توزیع آنها بین واحدها.
  4. تهیه و تنظیم قراردادهای آموزشی دانشکده با ارگانها و اشخاص و پیگیری در انجام دقیق آنها با هماهنگی مدیریتهای امور آموزشی و دانشجویی
  5. تهیه و تنظیم و نگهداری آمار و اطلاعات پرسنلی مركز و طبقه بندی و حفظ پرونده­ های پرسنلی کارکنان براساس دستورالعمل­های مربوطه
  6. انجام کلیه امور رفاهی، خدمات درمانی، بیمه و تعاونی کارکنان مركز
  7. نگهداری ساختمان­ها، تأسیسات و فضای سبز و نظافت فضای آموزشی مركز
  8. همکاری با واحدهای آموزشی، دانشجویی در برگزاری سمینارها، مراسم و کنفرانس­ها در مركز
  9. سرپرستی و برنامه­ ریزی لازم در زمینه تأمین نیازهای تدارکاتی انبار و واحدهای مختلف مركز براساس فهرست نیازمندی­های سالیانه و درخواست واحدهای مربوطه
  10. شرکت در کمیسیون­های مربوط به مناقصه و مزایده و سایر موارد مربوط.
  11. نظارت بر امور مربوط به خریدهای خارجی و اقدام در تأمین بموقع نیازهای ارزی
  12. نظارت و سرپرستی در امور مربوط به دفترداری، ثبت کالا ، صدور درخواست خرید، قبض انبار، چک، تنظیم حساب­ها، تنخواه­گردان و اسناد هزینه شما مراحل رسیدگی و ممیزی و واریز قطعی اسناد وتسویه حساب با قسمت مالی مربوطه
  13. نظارت و امور مربوط به انبارها، کالا، کاردکس و دفاتر انبار، موجودی انبار و تطبیق آن با کارت­ها و دفاتر مربوطه، نگهداری کالاها در مکان­های مناسب، جلوگیری از فساد کالاها در انبار، تعیین موجودی انبار پای کار در هریک از واحدها .
  14. نظارت در امر مربوط به ایمنی کالاها و انبار از هرجهت و تهیه روش­ها دستورالعمل­های مناسب جهت اقدام سریع در مواقع لازم.
  15. پیش­بینی وسائل و تجهیزات امینی و نظارت برامر تأمین و نصب آن­ها در مکان­های مناسب
  16. سرپرستی و نظارت در درخواست­های رسیده و تنظیم برنامه توزیع و ارسال کالاهای درخواستی و جلوگیری از افراط و تفریط.
  17. سرپرستی و نظارت در امور مربوط به ترخیص کالاها از گمرک و حمل آنها به انبارهای مربوطه .
  18. سرپرستی و نظارت برکارکنان و رعایت نظم اداری و امور مربوط به دفتر و بایگانی
  19. تهیه گزارشات بموقع در زمینه خریدهای اضطراری، ترک مناقصه، مناقصه محدود و ارائه پیشنهادات لازم در جهت رفع کمبودها و نیازمندیهای واحد مربوطه
  20. حفظ اطلاعات مربوط به خریدهای خارجی و جلوگیری از انتشار ناهماهنگ آنها .
  21. داشتن اطلاعات کافی از قانون محاسبات عمومی (بخش معاملات دولتی) و سایر مصوبات و بخشنامه­ های هیأت دولت، بانک مرکزی، وزارت بازرگانی، وزارت منابع ، وزارت اقتصاد وگمرک ایران آئين نامه مالي و معاملاتي مركز مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در ارتباط به خریدهای خارجی و داخلی.
 

Duties:

Doing all the affairs related to the staff and employing the lecturers, teachers, and experts of the college, from issuing recruitment orders to retirement based on the related rules and regulations
  1. Implementing disciplinary regulations, roll calling of the lecturers, teachers, and the staff of the center and handling their violations
  2. Predicting and providing all the administrative and educational requirements of different units and maintaining, sorting, and distributing them among the units
  3. Developing the educational contracts of the college with other organizations and individuals and pursuing their careful implementation with the coordination of educational and students managements
  4. Developing and keeping the statistics and staff information of the center and sorting and maintaining the personnel files based on the relevant guidelines
  5. Doing all the facilitative, health care, insurance and cooperative affairs of the center staff
  6. Maintaining the buildings, facilities, and the green spaces and cleaning the educational spaces of the center
  7. Cooperating with educational and students departments in holding seminars, ceremonies, and conferences in the center
  8. Supervising and planning for the provision of procurement requirements of the warehouse and different units based on the list of annual requirements and the request of the relevant units
  9. Attending the tender and auction commissions and other relevant issues
  10. Supervising the activities related to foreign sales and taking measures to provide punctual exchange needs
  11. Supervising the affairs related to bookkeeping, goods record, issuing purchase application, warehouse receipt, check, balancing accounts, revolving fund, and the documents of expending, handling stages, auditing, and definite deposit of the documents and settlement with the relevant financial sector
  12. Supervising and doing the affairs related to the warehouses, goods, warehouse registers, warehouse stock and adjusting it with the relevant cards and registers, keeping the goods in suitable places, preventing the goods decay in the warehouse, determining the warehouse stock at work for each of the units
  13. Supervising the affairs related to the safety of the goods and warehouse in every respect and developing proper ways and guidelines for the quick action, when needed
  14. Predicting the safety equipment and facilities and supervising their provision and installation in proper places
  15. Supervising the received requests and developing the distribution program and sending the required goods and preventing extremes
  16. Supervising the affairs concerned with clear customs of goods and carrying them to the relevant warehouses
  17. Supervising the staff and respecting the administrative order and the activities related to the office and filing
  18. Preparing punctual reports regarding emergency purchases, leaving the discount, limited discount and offering necessary suggestions to alleviate the deficiencies and requirements of the relevant unit
  19. Protecting the data related to foreign purchases and preventing its uncoordinated publicity
  20. Having enough information about public audit act (government transaction section) and other governmental resolutions and circulars, Central Bank, Ministry of Commerce, Ministry of Industry, Ministry of Economy and the Customs Organization of Iran, financial and transactional regulations of the center approved by Ministry of Higher Education related to the domestic and foreign purchases
 

تبریک دهه فجر

44
images 4 copy

گروه مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما | Aircraft Maintenance Eng. Dept

 

علی گل نژاد

مدیر گروه

مدرك تحصيلي:دکتری)هوافضا(

پست سازمانی:عضو هیات علمی

مرتبه : استادیار

تلفن تماس : 021 61022991

Ali Golnezhad

Head of Department

Qualification: PhD (Aerospace)

Position: Faculty Member (Asst. Prof)

Tel : +98 21 61022991

Email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


علی گل نژاد

مدیر کارگاههای فنی و مهندسی

تلفن تماس : 021 61022891

Ali Golnezhad

Workshops Manager

Tel : +98 21 61022891

Email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


 وظایف و اختیارات :

  1. برنامه ریزی ترم  جهت دروس
  2. نظارت بر عملکرد اساتید جهت پوشاندن سرفصل دروس و انتخاب کتب و منابع مناسب جهت تدریس
  3. نظارت بر طرح سئوالات میان ترم و پایان ترم و برگزاری امتحانات
  4. رسیدگی به درخواستهای دانشجویان جهت تطبیق واحدها گذرانده در مراکز دیگر
  5. شرکت در جلسات دانشکده (شورای آموزشی – جلسه گروه )
  6. بروز نگهداری آزمایشگاه های گروه
  7. سایر موارد درخواستی از سوی معاونت آموزشی و مدیریت آموزش

معرفی گروه:

مهندسی تعمیر و نگهداری هواپيما را می توان مجموعه ای از علوم مهندسی، فني و استانداردها و مقررات لازم جهت تامين و تضمين شرايط مناسب کارکرد سیستم های مختلف هواپيما دانست. با توجه به اينکه هواپیما ابر- سیستم پیچیده است یک مهندس تعمیر و نگهداري هواپیما باید اطلاعات جامعی از مباحث مطروحه در علوم مهندسی مکانیک، هوافضا و اويونيك را داشته باشد و با مقررات و استانداردهاي ذيربط آشنا باشد.
گروه مهندسی تعمیر و نگهداری هواپيما با تکیه بر اساتید مجرب و با استفاده از آزمایشگاه و کارگاههای بی نظیر در کشور داوطلبان از مقطع ديپلم را پذيرش و پس از آموزش در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت متخصصانی قابل، در صنايع مختلف هواپيمايی راهی فعاليت در اين صنايع می کند.


Duties:

1.Planning the semester courses

2.Supervising the performance of the lecturers to cover the rubrics of courses and choosing the suitable course books and references to teach

3.Supervising the development of the midterm and final examination questions and giving exams

4.Handling the requests of the students to adapt the courses passed in the other centers

5.Attending the meetings of the college (the Education Council of the College and department meetings)

6.Updating the maintenance of the department laboratories

7.Considering other requested issues posed by the education deputy and education manager



Introducing the Aircraft Maintenance Department

Aircraft maintenance engineering can be regarded as a combination of engineering and technical sciences and the necessary standards and regulations to provide and guarantee the suitable conditions of different aircraft systems’ functions. Regarding the fact that aircrafts are complicated and super systems, an aircraft maintenance engineer must have comprehensive information about the discussed topics on mechanical, aerospace, and avionic engineering and must be familiar with the relevant regulations and standards. Relying on its experienced lecturers and unique laboratories and workshops in Iran, the aircraft maintenance department admits the applicants after the graduate from high school. Getting their associate or graduate degree, the alumni become experts in aviation and start working in the related industries.

 



برنامه ریزی درسی گروه:

جهت مشاهده فایل ضمیمه را دانلود نمایید.


گروه مهندسی الکترونیک و مخابرات هواپیمایی | Aviation Electronics,TeleCommunications Eng. Dept

 

سید محمد رشتیان

مدیر گروه

مدرك تحصيلي: دکتری)الکترونیک(

پست سازمانی : عضو هیات علمی

مرتبه : استاد یار

تلفن تماس :      61022886 021
S. Mohammad Rashtian

Head of Department

Qualification: PhD (Electronics)

Position: Faculty Member (Asst. Prof)

Tel : +98 21 6102 2886

Email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 



وظایف و اختیارات :

  1. برنامه ریزی ترم  جهت دروس
  2. نظارت بر عملکرد اساتید جهت پوشاندن سرفصل دروس و انتخاب کتب و منابع مناسب جهت تدریس
  3. نظارت بر طرح سئوالات میان ترم و پایان ترم و برگزاری امتحانات
  4. رسیدگی به درخواستهای دانشجویان جهت تطبیق واحدها گذرانده در مراکز دیگر
  5. شرکت در جلسات دانشکده (شورای آموزشی – جلسه گروه )
  6. بروز نگهداری آزمایشگاه های گروه
  7. سایر موارد درخواستی از سوی معاونت آموزشی و مدیریت آموزش

 معرفی گروه الکترونیک:

بطور کلی هدف گروه آموزشی الکترونیک تربیت نیروهای خلاق و کارآمد در زمینه کنترل و تامین سلامت پروازها، نصب و راه اندازی و نگهداری سیستمهای الکترونیکی و مخابراتی وکمک ناوبری است. آموزش های ارائه شده توسط گروه را می توان به سه دسته کلی تقسیم کرد. آموزشهای آکادمیک که شامل دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته الکترونیک هواپیمایی است. آموزشهای آزاد که عمدتاً مربوط به دوره دوساله اویونیک (B2 ) و دوره فشرده فوق برای فارغ التحصیلان آکادمیک رشته‌های مرتبط است. همچنین آموزشهای حین خدمت برای کارمندان شرکت فرودگاهها و سایر ارگانهای مرتبط با صنعت هواپیمایی که در دوره‌های مختلف بسته به نیاز ارائه می‌شود.

 معرفی گروه مخابرات:
گروه آموزشي مخابرات هواپيمايي يكي از گروه‌هاي آموزشي اصلي دانشكده صنعت هواپيمايي كشوري است كه دوره‌هاي آكادميك و دوره‌هاي تخصصي آزاد مرتبط با مخابرات هواپيمايي تحت نظارت اين گروه آموزشي ارائه مي‌گردد. در حال حاضر، تنها دوره‌ي آكادميك كه توسط گروه مخابرات هواپيمايي ارائه مي‌شود دوره‌ي كارداني مخابرات هواپيمايي است كه از طريق كنكور سراسري دانشجو مي‌پذيرد و تحت مجموعه قوانين وزارت علوم برگزار مي‌شود. دوره‌هاي تخصصي آزاد مرتبط با مخابرات هواپيمايي (نظير دوره‌ي آشنايي با مقررات و دستورالعمل‌هاي مخابرات هواپيمايي كه مورد نياز شركت‌هاي هواپيمايي است) نيز تحت نظارت اين گروه و مطابق مقررات و دستورا‌لعمل‌هاي ايكائو برگزار مي‌شود.


Duties:

  1. Planning the semester courses
  2. Supervising the performance of the lecturers to cover the rubrics of courses and choosing the suitable course books and references to teach
  3. Supervising the development of the midterm and final examination questions and giving exams
  4. Handling the requests of the students to adapt the courses passed in the other centers
  5. Attending the meetings of the college (the Education Council of the College and the department meetings)
  6. Updating the maintenance of the laboratories of the department
  7. Considering other requested issues posed by the education deputy and education manager


Introducing the Electronic Department

Generally, the objective of the electronic department is to train creative and efficient work force in controlling and providing flight safety, installing and maintaining electronic, communication, and navigation aid systems. The training provided by this department can be divided into three main groups. Academic training which include an associate and an undergraduate degree in aviation electronics. Short-term courses are mainly concerned with a two-year avionic course (B2) (and these intensive courses are for the academic alumni of the relevant majors). Furthermore, in-service training, for the employees of the Iranian Airport Holding Company and other organizations relevant to aviation, depending on their needs, is provided with different courses. 


Introducing the Communication Department

Aviationcommunication department is one of the main departments of the college which offer academic and short-term specialized courses, related to aviation communication. Currently, the only academic course offered by this department is the associate course for aviationcommunication. College admissions are done via the national entrance examination and the courses are under a set of rules enacted by Ministry of Higher Education. The short-term specialized courses related to the aviation communication are offered (e.g., an introduction to regulations and guidelines of the aviation communication required by airline companies) and are under the supervision of this department and follow the regulations and guidelines of ICAO.


برنامه ترمی رشته های مختلف گروه:

جهت مشاهده، فایل ضمیمه را دانلود نمایید.

صفحه1 از7