Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

مراسم تودیع سرپرست سابق و معارفه ریاست جديد مركز آموزش عالي هوانوردي و فرودگاهي كشور

مراسم تودیع سرپرست سابق و معارفه ریاست جديد مركز آموزش عالي هوانوردي و فرودگاهي كشور(دانشکده صنعت هواپیمایی  کشوري) روز شنبه پنجم اسفندماه 1391 با حضور رييس هيات مديره و مدیر عامل محترم و معاونین و اعضای هیئت مدیره شرکت فرودگاهها، معاونت محترم استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، نمایندگان شرکت های هواپیمایی، اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشكده، در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.


مهندس رسولی نژاد مدیر عامل شرکت فرودگاه ها ضمن تبریک روز مهندس به اساتید و دانشجویان، زحمات آقاي عبدالرحیمی را در بهبود شرایط مدیریتی و نزدیک کردن دانشکده به جامعه صنعتی قابل تقدیر و تشکر دانستند و نقطه قوت مدیریت ايشان را در تقويت رابطه تنگاتنگ بین تحصیلات آکادمیک و نيازهاي صنعت برشمردند.
در ادامه، حجه الاسلام سامعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشكده از انتصاب جناب دکتر قنبری به عنوان ریاست جدید دانشکده ابراز خوشحالی کردند و از زحمات جناب عبدالرحیمی در بهبود و بازسازی فضای دانشکده تشکر کردند، و در ادامه از ریاست شرکت فرودگاه ها درخواست کردند تا نسبت به مجهز کردن فضاها و آزمایشگاه های دانشکده مساعدت های لازم را مبذول دارند.


سپس معاونت امور آموزشي و دانشجويي دانشکده، دکتر پرستاری به عنوان نماینده اعضای هیئت علمی به ایراد سخنرانی پرداختند و از پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده  در دانشکده در دوران مديرت آقاي عبدالرحیمی تشکر و قدردانی کردند. ايشان کارنامه کاری و مدیریتی جناب عبدالرحیمی را بسیار پربار دانستند و آرزو کردند که مدیر بعدی در حفاظت و حراست از کارکردهای مدیر قبلی موفق باشد.


در ادامه آقاي عبدالرحیمی سرپرست سابق دانشکده به تبیین فعالیت های مدیریتی و آموزشي خود پرداختند و تصریح کردند که در خصوص رابطه صنعت و دانشکده هواپیمایی باید اهتمام بیشتری شود تا آن جا که دانشکده به عنوان قطب علمی در مجامع آموزشی مطرح گردد. ايشان بر دانش پایه در بحث های مدیریتی و آموزش تاکید داشتند و ابراز کردند که دانشکده در پذیرش دانشجو در دو سال اخیر پیشرفت 50 دزصدی داشته است که این به معنای بهره وری درسیستم مدیریتی است. ايشان میزبانی دوره های آموزشي بین المللی در دانشکده را سبب شناخته شدن و معرفی دانشکده در سطح بین المللی و مجلات و ژورنالهای مطرح دنیا دانستند و تاکید داشتند که سیر پیشرفت در دانشکده باید همواره ادامه داشته باشد و به وضعيت موجود راضی نباشیم.


آقاي دكتر حسين قنبری عضو هيات علمي دانشكده بعنوان  ریاست جدید دانشکده از برنامه های آتی برای دانشکده سخن گفتند و تاکید کردند که تدوين برنامه هاي آموزشی باید بر اساس نيازهاي صنعت هوانوردی کشور باشد.ایشان نهادینه کردن نگرش سیستمی در مدیریت را از برنامه های خود دانستند ودر پایان ارتقاء فرهنگ انضباط و کار تیمی را از برنامه های آتی خود معرفی کردند.