Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

جمعه, 31 فروردين 1403

در سومین نمایشگاه ملی توانمندیهای صنایع هوایی و فضایی ایران صورت گرفت :

استقبال کم نظیر بازدید کنندگان از غرفه دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری
غرفه دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری در سومین نمایشگاه ملی توانمندی های صنایع هوایی و فضایی ایران مورد استقبال پور شور و بی نظیر بازدید کنندگان قرار گرفت  .


به گزارش روابط عمومی دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری ، سومین نمایشگاه ملی توانمندیهای صنایع هوایی فضایی در راستای اهداف سند چشم اندار 1404و معرفی توانمندی ها و آخرین دستاوردهای مراکز و سازمان های فعال در عرصه صنایع هوافضای کشور به ویژه در بخش خصوصی از 19 لغایت 21 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های هوایی دایر شد .


بنابراین گزارش دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری با همکاری بسیج دانشجویی در این نمایشگاه حضوری فعال و چشمگیر داشتند ، آموزش پرواز با شبیه ساز پرواز ، آشنایی با انواع موتورهای هواپیما ، معرفی اختراعات و دستاوردهای دانشجویی در بخش هوایی ، معرفی دوره آموزشی Aviation MBA، معرفی و راهنمایی رشته های تحصیلی موجود در دانشکده توسط اساتید از دیگر اقدامات انجام شده در غرفه دانشکده می باشد .


این نمایشگاه توسط اتحادیه صنایع هوایی فضایی ایران و با همکاری ستاد توسعه و فناوری هوا فضا و همچنین سازمان صنایع هوایی و با حضور بیش از 130 مرکز ، شرکت و سازمان ها فعال در عرصه هوا فضای کشور و در زمینی به مساحت 2 هکتار برگزار شد .