Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

جمعه, 10 فروردين 1403

عبدالرحیمی:زمینه های تحقق آینده آرمانی شرکت فرودگاهها شناسایی شده است

عبدالرحیمی:زمینه های تحقق آینده آرمانی شرکت فرودگاهها شناسایی شده است

عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت فرودگاههای کشور اعلام کرد: زمینه و مجموعه اقداماتی که انجام آنها احتمال وقوع آینده آرمانی شرکت را در حوزه ارتباطات افزایش می دهد ، شناسایی شده است.

بنابر گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور محمدرضا عبدالرحیمی تاکید کرد: شرکت فرودگاهها منابع لازم را برای تحقق این اقدامات تخصیص خواهد داد.


وی شناسایی این مجموعه اقدامات را حاصل کار کمیته تخصصی ارتباطات شرکت دانست و افزود: در این راستا کمیته ارتباطات (داخلی و بین المللی) به عنوان چهارمین حوزه راهبردی شرکت در 9 جلسه با حضور نخبگان شرکت و با صرف 700 نفر ساعت تشکیل و 140 عامل داخلی و خارجی را به ترتيب نقاط ضعف :53 عامل، نقاط قوت: 22 عامل ، فرصت ها: 41 عامل و تهدیدها: 24 عامل در حوزه ارتباطات شناسایی و احصاء کرده است. معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت با بیان اینکه مشارکت همه کارکنان شرکت در فرآیند برنامه ریزی باید به حداکثر خود برسد، از اعضای کمیته تخصصی ارتباطات برنامه ریزی راهبردی شرکت خواست نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه مربوط اقدام کنند.

عبدالرحیمی افزود: در جلسه آینده کمیته تلفیق و اجرایی جداولEFE  و  IFE و همچنین ماتریس SWOT شرکت فرودگاهها حوزه  در ارتباطات (داخلی و بین المللی) تهیه و تکمیل خواهد شد.