Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

پنج شنبه, 30 فروردين 1403

عبدالرحيمي:مهندسي مجددارتباطات ومخابرات،نياز امروزصنعت هواپيمايي است

عبدالرحيمي:مهندسي مجددارتباطات ومخابرات،نياز امروزصنعت هواپيمايي است

سرپرست دانشكده صنعت هواپيمايي تصريح كرد: مهندسي مجدد ارتباطات و مخابرات، نياز امروز صنعت هواپيمايي كشور است.

بنابر گزارش روابط عمومي شركت فرودگاههاي كشور محمدرضا عبدالرحيمي امروز شنبه در مراسم روز جهاني مخابرات هواپيمايي در تهران سخن مي گفت،‌افزود: همكاران ما در دانشكده و شركت فرودگاههاي كشور بايد در اين زمينه پيشگام شوند و ارتباطات هواپيمايي را در صنعت تقويت كنند.

در اين مراسم كه با حضور اعضاي هيات مديره ،‌ معاونين ، مشاورين ، مديران كل و  كارشناسان شبكه پيام هاي هوائي برگزار شد سرپرست دانشكده صنعت هواپيمايي با اعلام اينكه طي سالهاي اخير بالغ بر 520 دانشجو در رشته مخابرات هواپيمايي در دانشكده صنعت هواپيمايي فارغ التحصيل شده اند،‌تاكيد كرد:‌اين مسير بايد ادامه پيدا كند.

عبدالرحيمي نقش ارتباطات را در صنعت هواپيمايي حايز اهميت دانست و گفت: پيش نياز اساسي يك عمليات حمل و نقل هوايي موفق ،‌ايمن و سلامت ، ارتباط خوب است. به گفته عبدالرحيمي يك ارتباط خوب و موثر مبناي برنامه ريزي است و موجب انتقال برنامه ها به همه دواير و سازماندهي منابع انساني و رهبري اثربخش در سازمان و شركت مي شود و  ارتباطات در عصر امروز يكي از عوامل موفقيت مديريت است.

وي به روز جهاني مخابرات و همچنين روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي اشاره كرد و ضمن تبريك اين روز به كاركنان شبكه پيامهاي هوانوردي و روابط عمومي شركت فرودگاههاي كشور ،از آنان با عنوان افرادي ياد كرد كه در عرصه بيدارگري، آگاهي بخشي و هوشيارسازي گام برمي دارند.
معاون برنامه ريزي ونظارت شركت فرودگاههاي كشور در بخش پاياني سخنانش بر لزوم نگاه سيستماتيك مديران شركت به امور تاكيد كرد و گفت: در اينگونه سيستمها هر كسي به اندازه توليد خود ازمواهب بهره مند خواهد شد.