Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

جمعه, 31 فروردين 1403

28 مهرماه روز جهاني مراقبت پرواز مبارك باد

28 مهرماه روز جهاني مراقبت پرواز مبارك باد

 

اساتید محترم و دانشجویان رشته مراقبت پرواز در دانشکده صنعت هوانوردی کشور

سلام عليكم

بي ترديد كنترل و هدايت لحظه به لحظه صدها هواپيما در سطوح مختلف شبكه پيچيده راههاي هوايي و مسيرهاي ورودي و خروجي فرودگاهها كاري بس شگرف ودر خور تحسين است كه به دست توانمند و با كفايت حافظان هميشه بيدار ايمني و بي خطري فضاي كشور محقق مي گردد.

اقدامات مطلوب و هوشمندانه همكاران مراقبت پرواز هميشه بعنوان يكي از عوامل اساسي برقراري ايمني،نظم،كارآيي و بهره وري در صنعت حمل و نقل هوايي كشور، تحکیم بخش پایه ها و بنیانهای جهاد اقتصادی صنعت بوده و موجبات اطمینان،آرامش و اعتماد مضاعف نسبت به عملیات هوانوردی در کشور را فراهم می نماید.

در اين فرآيند است كه روز جهاني مراقبت پرواز بايد ارج نهاد ، چرا كه از يك سو به گسترش فرهنگ ايمني و ضرورت و اهميت كار مراقبين پرواز مي پردازد و از سوي ديگر محمل و بهانه ای براي قدر نهادن به تلاشهاي اين عزيزان پیش روی ما قرارمی دهد.

اينجانب ضمن تبريك اين روز مهم به جامعه بزرگ هوانوردی کشور، دستان خلاق همه همكاران سخت كوشم درحوزه های مختلف مراقبت پرواز سراسر كشور را بویژه اساتید و دانشجویان این رشته مهم را به مهر مي فشارم و توفيق روز افزون همه عزيزان را در كار و تلاش و بويژه تجهيز خود به دانش و تقوا از در گاه حضرت احديت مسالت مي نمايم.

محمدرضا عبدالرحیمی

سرپرست دانشکده