Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

جمعه, 10 فروردين 1403

کانون فارغ التحصیلان دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری تاسیس شد .

به نام خدا
 
معاونت آموزشی دانشکده ، دکتر پرستاری از راه اندازی کانون فارغ التحصیلان این دانشکده به همت والای جمعی از فارغ التحصیلان خبر داد ، وی افزود : با راه اندازی این کانون وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان این دانشکده بهتر ساماندهی می شود و می توان با جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی برای این افراد که شامل طیف وسیعی از کارمندان ، متخصصان و مدیران شاغل در حوزه ی هوایی کشور می باشند به توسعه وضعیت اشتغال ، کارآفرینی و توسعه فعالیت های دانشگاهی و علمی رونق و جانی مضاعف بخشید .
ارشیا قاسمی (فارغ التحصیل رشته مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما و دبیر کانون ): بنا به ضرورت ، اهمیت و حساسیت صنعت هواپیمایی کشور و لزوم ارتباط مستمر با فارغ التحصیلان این صنعت عظیم کشور که پس از فراغت از تحصیل در مراکز ، سازمانها و نهادهای کاملا تخصصی اشتغال به کار داشته و نیاز مبرم به دسترسی به آخرین دست آوردهای علمی ، فنی و تخصصی از یک طرف و از سوی دیگر استفاده و تعامل با تجربیات و اندوخته های کاربردی فارغ التحصیلان ایجاب می نمود که این کانون تاسیس گردد .
هیئت موسسین این کانون را آقایان ارشیا قاسمی دولت سرا ، محمد رضا ابوئی مهریزی ، حسین امیری زاده و مجتبی چنارانی تشکیل داده اند که همگی از دانشجویان برجسته این دانشکده هستند و با رویکرد توسعه دانش و گسترش فعالیت های علمی و فرهنگی و بازآموزی مهارت ها و توسعه و گسترش ارتباطات دانش آموختگان با صنعت و دانشگاه و ایجاد جامعه هواپیمایی کشوری در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقدام و عمل و مدیریت جهادی متناسب با شرایط دانش آموختگان شروع به فعالیت نموده اند .
و همچنین محمد رضا ابوئی مهریزی (فارغ التحصیل رشته مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما و فارغ التحصیل رشته خلبانی ) ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کانون از زحمات جناب آقایان دکتر حسین قنبری ریاست محترم دانشکده و دکتر جواد پرستاری معاونت محترم آموزش تقدیر و تشکر نمود و افزود این کانون می تواند همچون پلی، ارتباط میان دانشکده و صنعت را احیا کند و کماکان بازگشت دانش آموختگان را به محیط علمی فراهم آورد .
گفتنی است به زودی فعالیت های رسمی و متنوع کانون آغاز و اعلام می گردد .
ضمنا از تمامی فارغ التحصیلان محترم دعوت می گردد به عضویت کانون درآمده و از طریق لینک کانال ارتباطی به ما ملحق گردند . @CatcAlumni