Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

جمعه, 31 فروردين 1403

  • سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گرامی باد
    سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گرامی باد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در بیاناتی سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری کردند؛ متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:ادامه مطلب...
  • دانشكده صنعت هواپيمايي كشوري عضو رسمی برنامه جهانی ICAO_TRAINAIR Plus Programme سازمان جهاني هواپيمايي كشوري (ايكائو) با هدف ارتقاء ایمنی و کارآیی صنعت حمل و نقل هوایی از طریق ایجاد و حفظ استانداردهای کیفی آموزش و توانمندی شاغلین ...
    ادامه مطلب...
  • پذیرش دانش پذیر در دوره های تخصصی آموزش های آزاد دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری متقاضيان ثبت نام جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن های 61024271 021 - 61022887 021 - 66044444 021 تماس حاصل نمايند و یا به ادامه مطلب مراجعه شود . ادامه مطلب...
  • دوره هاي بين المللي ارتقاء كيفيت و مهارت آموزش در صنعت Instructor Training Course- Training Developers Course- -Aviation English Rater/Interviewer Course Examination Techniques... ادامه مطلب...
  • لابراتوار زبان- .Language Lab
  • کتابخانه- Library
  • سیمولاتور مراقبت پرواز - ATC Simulation & Workshop
  • کارگاهها - Aircraft Maintenance Workshops
  • زمین فوتبال - Football Ground
  • سالن امتحانات -Exam. Hall
  • آزمایشگاه الکترونیک- Electronics Lab.
ثبت نام شرکت کنندگان در آزمون LPR ادامه مطلب ـــــــــــ پذیرش دانش پذیر در دوره های تخصصی آموزش های آزاد دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری ادامه مطلب ـــــــــــ تلفن واحد خدمات آموزشی دوره های آزاد و کوتاه مدت : 61024271 021 - 61022887 021 - 66044444 021 ـــــــــــ تلفن واحد خدمات آموزشی آکادمیک(پذیرش دوره های از طریق کنکور سراسری) : 61022904 021 - 61022876 021
Language Proficiency Rating - LPR ____ Civil Aviation Technology College-CATC, est. 1950 ____ Approved Higher Education Center by: Ministery of Science, Research & technology(I.R.Iran) ____ Approved Maintenance Training Center (B1 & B2) by: CAO(I.R.Iran)- Ref IR.147.17

بسم الله الرحمن الرحيم


مراسم تجلیل از بانوان دانشکده در روز میلاد حضرت زهرا (سلام الله عليها)


همزمان با 23 جمادي الثاني 1433 روز بزرگداشت ميلاد خجسته و با سعادت بانوي دو عالم ،حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) و روز زن با هدف تجليل از زحمات خواهران همكار مراسمي با حضور رئيس و معاونان دانشكده در جمع همكاران خانم ساعت 10 صبح در سالن بريفينگ دانشكده صنعت هواپيمايي كشوري برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم كه با قرائت آياتي از قران كريم آغاز شد،  نماينده بانوان دانشكده ضمن خير مقدم به حضار متني در مدح و ثناي حضرت زهرا(سلام الله عليها) قرائت نمود و پس از عرض تبريك  ولادت حضرت زهرا س  از همكاران جهت طرح نقطه نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود با مقامات ارشد دانشكده دعوت به عمل آورد.

در جريان اين ديدار دوستانه ، سؤالاتي از سوي همكاران مطرح گرديد كه سرپرست دانشكده ضمن پاسخ به سؤالات همكاران تصميماتي نيز در جهت حل برخي از مشكلات مطروحه اتخاذ كردند. در ادامه جناب آقاي عبدالرحيمي ضمن تبريك روز زن و مادر به بانوان دانشكده از عملكرد آنان در همه حوزه هاي مختلف اعم از آموزشي ، اجرايي و ... تقدير و قدرداني نمودند و افزود: واقعا" امروز بايد اقرار كنم  كه كاركردي كه همكاران خانم در وظايف محوله خود دارند نسبت به ساير همكاران از نظر دقت عمل، وقت شناسي و تعهد كاري در سطح بالايي قرار دارد و اين در همه حوزه ها، چه آموزشي و چه اجرايي و ساير بخش ها، براي من ثابت شده است واين گونه تلاش كردن براي ما قوت قلب  است . به همين جهت امروز را بهانه مي كنيم و از همه شما به نوبه خود و تيم مديران دانشكده تقدير و تشكر و قدرداني مي كنم. شما حدودا"  بيش از يك پنجم اعضاي تيم دانشكده را به خود اختصاص داده ايد، اميدوارم نقش مؤثر شما را در همه حوزه ها حتي در مراتب مديريتي و جايگاه هاي ديگر كاري و در برنامه هاي آتي بيش از پيش  ملاحظه كنيم.

سرپرست دانشكده در ادامه  افزود: امروز، روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله عليها) است و نقش بسيار اساسي حركت اهل بيت (عليهم السلام) از دامان ايشان ، حمايتشان از ولايت امير المؤمنين و  نقش مادري و همسري حضرت، همه اين ها از ايشان يك الگوي هميشه تاريخ بانوان عالم ساخته است.
عبدالرحيمي با قرائت  سوره كوثر شأن نزول آن را وجود نازنين و نعمت هميشه ماندگار خداوند به جهان اسلام به ويژه حضرت پيامبر( صلي الله عليه و اله) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها)  يادكرد كه به عنوان سرچشمه همه خوبيها به پيامبر گرامي هديه شده و افزود: امروز همه ما تلاش مي كنيم براي زندگي دنيوي و اخروي خود از سرچشمه فياض وجودآن حضرت بهره بگيريم. چرا كه هدايت ائمه اطهار كه همواره از آن سرچشمه، ارتزاق كرده اند و مسير خود را پيدا نموده اند براي همه ما به عنوان فرزندان تشيع و شما خواهران عزيزم و الگوگيري از حضرت زهرا (سلام الله عليها) نه تنها درمقام شعار و حرف بلكه درمقام عمل، يقينا" رهاورد بسيار اساسي، خوشبختي و سعادت دنيوي و اخروي داشته و قطعا" هم در اين مسير قدم بر مي داريد.
سرپرست دانشكده با اشاره به نقش بانوان در موفقيت مردان گفت: با عنايت به موفقيت هاي حاصله در زندگي اجتماعي و كاري آقايان ، همواره حضور بانويي توانمند و آگاه به عنوان پشتوانه اي قوي حس مي شود و به همين لحاظ، موفقيت و پيشرفت در جامعه بشري را مرهون وجود زنان فهيم ، آگاه ، متدين، عفيف و  پاكدامن مي دانم.
عبدالرحيمي در ادامه ضمن تاكيد بر نقش آفريني همه همكاران در تعالي دانشكده گفت : در نگاه سيستمي كه بردانشكده بنا داريم و مي خواهيم مستقر كنيم فرقي بين برادران و خواهران، آقايان و خانم ها وجود ندارد و بايد سعي كنيم هر كسي متناسب با توانمندي ها و استعداد ها و شايستگي هايش در جاي خودش قرار گيرد. آنچه كه معيار برتري براي ما باشد: 1) تقواي الهي است. 2) تخصص و دانش افراد است. (قيمه كل امرا ما يعلم و ان اكرمكم  عندالله اتقيكم .) يكي قيمت و ارزش هركس به اندازه دانش و آگاهي اوست كه حضرت علي(عليه السلام) مي فرمايد و يكي هم نيكوترين شما نزد خداوند، با تقواترين شماست. اين دو مؤلفه را بايد در كنار هم قرار دهيم و در همه مناصب دانشكده از توانمندي برادران و خواهران عزيز بتوانيم مؤثرتر استفاده نماييم.

عبدالرحيمي در ادامه از معاونت هاي اجرايي و آموزشي خواست براي به روز شدن دانش همكاران در حوزه هيئت علمي ، اساتيد و همكاران، برنامه ريزي نموده نسبت به برگزاري دوره ها و آموزشهاي ضمن خدمت اقدام نمايند و از اين مهم  به الزامات توسعه مؤثر منابع انساني ياد كردند.
سرپرست دانشكده در پايان  از خداوند منان خواستار سلامتي و موفقيت براي همه مادران و زنان خوب كشورمان شدند واز زحمات و تلاش هاي بي دريغشان قدرداني نمودند. ايشان همكاران را به توسل به ائمه اطهار و حضرت زهرا (سلام الله عليها) و پايبندي به ارزشهاي اسلامي در محيط كار دعوت كردند و از آنان خواستند تا با  رفتار، ظاهر، حركت و كاركردن خود براي ساير مراجعين الگويي سازنده بوده و از اين طريق بر آينده كاري دانشجوياني كه از اين مجموعه فارغ التحصيل شده و در صنعت به فعاليت مي پردازند، تأثير مثبت بگذارند.
در ادامه، اهداء هداياي روز زن به بانوان دانشكده توسط جناب آقاي عبدالرحيمي و آقايان دكتر قنبري و دكترپرستاري صورت پذيرفت.

در خاتمه، در عمل به تذكرات مطرح شده خواستار مشمول عنايت باريتعالي شدند و با ذكر صلواتي بر محمد و ال محمد براي سلامتي ، موفقيت وخوشبختي يك يك بانوان و خواهران حاضر در مراسم و خانواده هايشان ، ختم مراسم را اعلام نمودند.