Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

  • سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گرامی باد
    سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گرامی باد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در بیاناتی سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری کردند؛ متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:ادامه مطلب...
  • دانشكده صنعت هواپيمايي كشوري عضو رسمی برنامه جهانی ICAO_TRAINAIR Plus Programme سازمان جهاني هواپيمايي كشوري (ايكائو) با هدف ارتقاء ایمنی و کارآیی صنعت حمل و نقل هوایی از طریق ایجاد و حفظ استانداردهای کیفی آموزش و توانمندی شاغلین ...
    ادامه مطلب...
  • پذیرش دانش پذیر در دوره های تخصصی آموزش های آزاد دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری متقاضيان ثبت نام جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن های 61024271 021 - 61022887 021 - 66044444 021 تماس حاصل نمايند و یا به ادامه مطلب مراجعه شود . ادامه مطلب...
  • دوره هاي بين المللي ارتقاء كيفيت و مهارت آموزش در صنعت Instructor Training Course- Training Developers Course- -Aviation English Rater/Interviewer Course Examination Techniques... ادامه مطلب...
  • لابراتوار زبان- .Language Lab
  • کتابخانه- Library
  • سیمولاتور مراقبت پرواز - ATC Simulation & Workshop
  • کارگاهها - Aircraft Maintenance Workshops
  • زمین فوتبال - Football Ground
  • سالن امتحانات -Exam. Hall
  • آزمایشگاه الکترونیک- Electronics Lab.
ثبت نام شرکت کنندگان در آزمون LPR ادامه مطلب ـــــــــــ پذیرش دانش پذیر در دوره های تخصصی آموزش های آزاد دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری ادامه مطلب ـــــــــــ تلفن واحد خدمات آموزشی دوره های آزاد و کوتاه مدت : 61024271 021 - 61022887 021 - 66044444 021 ـــــــــــ تلفن واحد خدمات آموزشی آکادمیک(پذیرش دوره های از طریق کنکور سراسری) : 61022904 021 - 61022876 021
Language Proficiency Rating - LPR ____ Civil Aviation Technology College-CATC, est. 1950 ____ Approved Higher Education Center by: Ministery of Science, Research & technology(I.R.Iran) ____ Approved Maintenance Training Center (B1 & B2) by: CAO(I.R.Iran)- Ref IR.147.17

ايرباس در مدل 350 خود از باتري هاي نيكل كادميومي استفاده مي كند
شركت هواپيماسازي ايرباس اعلام كرد: هر چند رقيب اين شركت در صدد است با يافتن راهكارهاي لازم به استفاده از باتري هاي ليتيومي ادامه دهد، ولي ايرباس قصد دارد استفاده از اين باتري ها را براي هميشه كنار بگذارد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، متعاقب بروز مشكل در باتري هاي ليتيومي دريم لاينر 787 كه موجب زمينگير شدن اين هواپيماها گرديد، ايرباس كه در مدل 350 خود از همين باتري ها استفاده مي كند، بررسي هاي خود را براي يافتن جايگزيني مناسب براي اين باتري ها آغاز كرد و در نهايت، مقرر شد از باتري هاي نسبتا قديمي نيكل كادميومي در ايرباس 350 استفاده نمايد.
اين در حالي است كه تست هاي پروازي اين هواپيما كماكان با استفاده از باتري هاي ليتيومي انجام خواهد شد.
باتري هاي نيكل كادميومي طول عمر بسيار زيادي دارند و در برابر تاثيرات مخرب مكانيكي و الكتريكي، مقاومت فوق العاده اي از خود نشان مي دهند. مقاومت داخلي و ميزان تخليه شار‍ژ اين باتري ها نيز بسيار ناچيز است.